Mentor
Anna Lubowska
Specjalizacje
- Kariera
- Leadership
- Komunikacja
- Autorozwój
Zaczęłam prace w międzynarodowej korporacji , w firmie paroosobowej. Prowadziłam ją przez kolejne zakręty, zwycięstwa, upadki, wyzwania przy fuzji z inna firmą. Od dalekiego miejsca w rankingach obrotów i satysfakcji klientów do miejsca pierwszego.
Pomagałam budować od podstaw, wspierałam rozwój biur w regionie CEE. Tu też znaczący skok w rankingach na czołowe pozycje.
W korporacji, w ramach rozwijania businesu, pomagałam ludziom rosnąć, odnosić sukcesy. Dla firmy , ale też dla nich osobiście. Oni są teraz często CEO rynków, globalnych komórek specjalistycznych, także w innych organizacji spoza mojej korporacji….
Zebrałam sporo nagród w trakcie tych lat między innymi: dwukrotnie “100 Kobiet Businesu” (Puls Biznesu), Media Man (Media Trendy), 50 Wpływowych Kobiet (Home and Market), Gepardy Businesu (INB), 25 legendarnych osobowości polskiego przemysłu mediowego (MiMP) etc.
Zdobyłam uznanie w środowisku reklamowym.
Byłam min. Prezeska Zarządu , członkiem Randy Nadzorczej, członkiem Sądu Koleżeńskiego w SAR (Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej)
Zdobyłam uznanie na arenie międzynarodowej: przewodniczący / członek jury różnych międzynarodowych konkursów m.in.: Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hammer, Cristal Awards i European MiXX Awards.
Od 3 lat mentor w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacji Liderek Businesu . Stowarzyszenie LiderShe, a także pracuje dla klientów komercyjnych.
Certyfikowana przez EMCC na poziomie Mentor Foundation.
Certyfikat ukończenia kursu na poziomie Mentor Practitioner . Ponad 200 godzin odbytych sesji mentoringowych
Blisko 30 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach. BBDO, JWT/Parintex/ Young&Rubicam jako Media Director. CEO MEC 7 lat. Chairman CEE&Russia&CIS MEC (obecnie Wavemaker)- 11 lat. CEO GroupM Polska
Mgr. Socjologii. Uniwersytet Warszawski
1974-1979
Artykuły

Dlaczego warto postawić na mentoring w organizacji?
Dlaczego warto postawić na mentoring w organizacji? Tym, co wyróżnia najsprawniejszych menadżerów, są wysokie kompetencje zawodowe, zarówno te twarde, jak i miękkie. Istot...
Czytaj dalej
Jaki powinien być mentor?
Jaki powinien być mentor? Mentoring staje się w naszym kraju coraz bardziej popularny. Wiele osób, które na poważnie myślą o rozwoju w kontekście zawodowym, zdaje sobie sprawę, że osiągnię...
Czytaj dalej
Czym NIE jest mentoring? Możliwe nieporozumienia
Czym NIE jest mentoring? Możliwe nieporozumienia Profesjonalny mentoring biznesowy jest coraz bardziej popularną formą rozwoju w kontekście zawodowym. Definicja tego pojęcia wciąż jednak n...
Czytaj dalej